Αποδόσεις επίγειου ΟΠΑΠ

FunBet

Active Member
12 Μαρ 2018
209
241
43
Επειδή είμαι άσχετος με την φάση του επίγειου στοιχήματος και έχω να μπω σε πρακτορείο του ΟΠΑΠ από τότε που είχαμε στην τσέπη την ωραία μας δραχμούλα, γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τις μεταβολές των αποδόσεων στο κουπόνι του ΟΠΑΠ για τα πρακτορεία του; Πως γνωρίζει κάποιος που έχει το κουπόνι στα χέρια του, αν η απόδοση του σημείου που θέλει να παίξει έχει αλλάξει σε σχέση με αυτήν που βρίσκεται στο κουπόνι (και ποια είναι η καινούρια απόδοση);
 
Μόλις είδα ότι στην σελίδα του ΟΠΑΠ για το επίγειο στοίχημα, οι αποδόσεις των αγώνων του κουπονιού ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο, οπότε άκυρο το ερώτημα.
 
Άσε φίλε για να παίξεις στο πρακτορείο του Οπαπ στοίχημα πλέον θες διδακτορικό αλλιώς τον πούλο. Άσε που αν πεις σε κανέναν πράκτορα να στο συμπληρώσει θα σε κοιτάει και περίεργα:paidi:

Εγώ μπαίνω για να πάρω το πρόγραμμα που τα έχει νοικοκυρεμένα, να ρίξω και κανένα τζόκερ όταν ο Αλ Καπόνε δίνει τζακ ποτ 3-4 εκ ευρώ (δεν βγαίνω με 1-2 εκ ευρώ:paidi:
 
  • Like
Αντιδράσεις: FunBet, nklaps και admin
Στον οπαπ εχω proficiency.. τις αποδόσεις τις βλέπεις online όπως το είπες. Το κακό είναι ότι έχω αλλάξει 50 πρακτορεία γιατί δυσανασχετούν να σου συμπληρώσουν δελτίο με ειδικά στοιχήματα. Εμένα με έχουν επικηρυγμενο
 
  • Like
Αντιδράσεις: FunBet
Άσε φίλε για να παίξεις στο πρακτορείο του Οπαπ στοίχημα πλέον θες διδακτορικό αλλιώς τον πούλο. Άσε που αν πεις σε κανέναν πράκτορα να στο συμπληρώσει θα σε κοιτάει και περίεργα:paidi:

Εγώ μπαίνω για να πάρω το πρόγραμμα που τα έχει νοικοκυρεμένα, να ρίξω και κανένα τζόκερ όταν ο Αλ Καπόνε δίνει τζακ ποτ 3-4 εκ ευρώ (δεν βγαίνω με 1-2 εκ ευρώ:paidi:


Γι' αυτό όλοι το έχουν γυρίσει στο κίνο, αφού το παίζεις με ένα απλό μεταπτυχιακό!
Πάντως αυτό το πράγμα με τα μούτρα των πρακτόρων είναι θεϊκό.
Βέβαια με την γκανιότα του Οπάπ, η οποία ζωγραφίζεται στο ύφος όσων τρώνε τη μέρα τους μέσα στα πρακτορεία, τι να κάνουν και αυτοί, να γελάνε;