Αποδόσεις επίγειου ΟΠΑΠ

FunBet

Active Member
12 Μαρ 2018
101
157
43
Επειδή είμαι άσχετος με την φάση του επίγειου στοιχήματος και έχω να μπω σε πρακτορείο του ΟΠΑΠ από τότε που είχαμε στην τσέπη την ωραία μας δραχμούλα, γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τις μεταβολές των αποδόσεων στο κουπόνι του ΟΠΑΠ για τα πρακτορεία του; Πως γνωρίζει κάποιος που έχει το κουπόνι στα χέρια του, αν η απόδοση του σημείου που θέλει να παίξει έχει αλλάξει σε σχέση με αυτήν που βρίσκεται στο κουπόνι (και ποια είναι η καινούρια απόδοση);

FunBet

Active Member
12 Μαρ 2018
101
157
43
Μόλις είδα ότι στην σελίδα του ΟΠΑΠ για το επίγειο στοίχημα, οι αποδόσεις των αγώνων του κουπονιού ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο, οπότε άκυρο το ερώτημα.

Ertzan

FENER ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΥ
Μέλος του προσωπικού
10 Αυγ 2003
43,063
18,176
113
36
ΟΠΟΥ Η FENER ΕΚΕΙ
Άσε φίλε για να παίξεις στο πρακτορείο του Οπαπ στοίχημα πλέον θες διδακτορικό αλλιώς τον πούλο. Άσε που αν πεις σε κανέναν πράκτορα να στο συμπληρώσει θα σε κοιτάει και περίεργα:paidi:

Εγώ μπαίνω για να πάρω το πρόγραμμα που τα έχει νοικοκυρεμένα, να ρίξω και κανένα τζόκερ όταν ο Αλ Καπόνε δίνει τζακ ποτ 3-4 εκ ευρώ (δεν βγαίνω με 1-2 εκ ευρώ:paidi:

• Like
Αντιδράσεις: FunBet, nklaps και admin

giannisthegreek

Well-Known Member
17 Νοε 2012
1,779
1,979
113
Πειραιάς
Στον οπαπ εχω proficiency.. τις αποδόσεις τις βλέπεις online όπως το είπες. Το κακό είναι ότι έχω αλλάξει 50 πρακτορεία γιατί δυσανασχετούν να σου συμπληρώσουν δελτίο με ειδικά στοιχήματα. Εμένα με έχουν επικηρυγμενο

• Like
Αντιδράσεις: FunBet

FunBet

Active Member
12 Μαρ 2018
101
157
43
Άσε φίλε για να παίξεις στο πρακτορείο του Οπαπ στοίχημα πλέον θες διδακτορικό αλλιώς τον πούλο. Άσε που αν πεις σε κανέναν πράκτορα να στο συμπληρώσει θα σε κοιτάει και περίεργα:paidi:

Εγώ μπαίνω για να πάρω το πρόγραμμα που τα έχει νοικοκυρεμένα, να ρίξω και κανένα τζόκερ όταν ο Αλ Καπόνε δίνει τζακ ποτ 3-4 εκ ευρώ (δεν βγαίνω με 1-2 εκ ευρώ:paidi: