Ertzan

FENER ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΥ
Μέλος του προσωπικού
10 Αυγ 2003
ΟΠΟΥ Η FENER ΕΚΕΙ
Capriati Bests Williams in Quarterfinal Classic
by Jason Brown
Tuesday, September 7, 2004

The seventeenth edition of the Serena Williams-Jennifer Capriati rivalry took another twist and transcended its showcase billing on Day 9 of the 2004 US Open, becoming an instant classic, filled with spectacular shot-making from both players, a controversial ruling by the chair umpire, and, in the end, an emotional quarterfinal victory for Capriati in three sets, 2-6, 6-4, 6-4.

With the win, Capriati advanced to the women's semifinals for the second consecutive year, fourth overall, where she will meet Elena Dementieva of Russia, and continue her quest for a first-ever US Open women's championship.

Capriati is 3-0 in her career against Dementieva, the sixth-seed, and upended her in the Round of 16 at the 2003 US Open.

"I just fought hard and I prevailed because of that, because I was just fighting," said Capriati, now 10-7 lifetime against Williams. "I think I played smartly at times and mixed up my shots, and I just believed in myself."

For the first time since the quarterfinals of Wimbledon in 2001, Capriati came back from a set behind, and defeated her career rival.

"There's no place I'd rather be, no matter how hard it can actually be," said Capriati, describing the feeling of playing in New York at the US Open. "You feel like you want to cry out there because you want to win so bad."

The 125-minute all-American saga, a back-and-forth trial of will and might with break points, blistering serves, and marvelous winners plastered all over the court, intensified as the match unfolded.

Broken on her first service game of the match, Capriati fell behind quickly. The early mistake committed against one of the best servers in tennis, Williams held steadfast and raced out to a one-set advantage, historically, a commanding position in their rivalry.

With Williams serving to begin the second set, Capriati drew close, scrambling to get every ball back into play, and earned double-break point, the second of which she converted on to return the favor on Williams.

Walloping herself on the leg to keep up the intensity, Capriati was clearly focused on her game and intent on going to work and finding a way to grind out the win.

"The fans are known to root for the underdog here, and I think they feel like that I'm the underdog and maybe they just want to see me win this one," said Capriati, clearly pumped up throughout the match by the evening crowd.

Capping off a scintillating second set, Capriati served for the second set at 5-4, and on a brilliant topspin overhead, leveled the battle at one set apiece.

Controversy in the beginning of the third set put a damper on the high quality of play exhibited from Capraiti and Williams.

After trading breaks, Capriati served for the match leading, 5-4.

As the match passed the two-hour mark, nerves took hold of Capriati, double-faulting on the first point. Then, following a second controversial line call, Capriati edged ahead, 30-15.

"I know my balls were in," Williams said. "It wasn't just that point, that's the thing. I know my shots. I know in the last game those balls were in as well. So it's like, what do you do? You just got to keep fighting."

Off a wonderful topspin backhand lob winner, Williams pinned at the net, Capriati earned her first match point. Several tense moments later, including yet another call that went against Williams, Capriati earned a third match point and an errant shot from Williams into the net ended the match.

"Just to be at this point, I'm very happy," Capriati said. And, at the end of the day, I think I can be happy with what I've done and achieved. And even win or not win, I should just be thankful that I'm here. And it would be great to win, but if I don't, life goes on."

Στον συγκεκριμένο αγώνα είχαμε διαιτιτικό λάθος όπου στο τρίτο και κρισιμότερο σετ η απόφαση της Άλβες (Διαιτιτής) να δώσει πλεωνέκτημα στην Καπριάτι στο πρώτο γκέιμ έβαλε "μπουρλότο" στο παιχνίδι. Δύο αξιωματούχοι της WTA (ένωση επαγγελματιών τενιστριών) ζήτησαν συγνώμη απο την Σερένα Γουίλιαμς, αλλά η Αμερικανίδα στάρ είπε ότι περίμενε να απολογηθεί η ίδια η διαιτητής.
Είμαι φοβερά θυμωμένη. Πικραμένη. Νιώθω ότι εξαπατήθηκα, ότι με λύστεψαν, Χρειάζεται να το εξηγήσω και άλλο; Ανάφερε.
Όπως προέκρυψε από το ριπλέι της φάσης στο ρεβέρ της Σερένα, το μπαλάκι ήταν μέσα και όχι έξω, όπως υποδείξει η Άλβες.
Νόμιζα ότι η Άλβες είχε κάνει λάθος στο σκόρ και ήθελα να της ξεκαθαρίσω ότι είχα κερδίσει τον πόντο γιατί ξέρω τις βολές μου και ότι ήταν μέσα από τη γραμμή. Απέρριψε την ένταση μου και της είπα "γιατί δεν δίνεις επανάληψη δεν ακούμπησα καν στην γραμμή" εξήγησε η γουίλιαμς, η οποία χαρακτήρισε την Άλβες "προσωρινά παράφρων". Εκεί χάθηκαν η ψυχραιμία και αυτοσυγκέντρωση με αποτέλεσμα να χάσει τον αγώνα. Βέβαια η διοργανωτές αποφάσισαν να μην διαιτητεύσει άλλο μάτς του US Open για φέτος
Αυτά πληροφοριακά:)

Τελευταία επεξεργασία:
Με τα φαγητά που έβαλε ο Λύκος πεινούσα και καταλάθος έφαγα την πρόταση αλλά τώρα την έβγαλα:twis: :)

Σωστός ο παίκτης... εγώ δυο τοστάκια τα χτύπησα πάντως :twis:

ΥΓ.Καλά της έκαναν της Σερένας και αν μπορούν να το ξανακάνουν...
την αχόνευτη... μην αναφέρω για τον πατέρα της και περί μαύρης μαγείας...

ΜΟΥΤΑΦΗΣ είπε :
Σωστός ο παίκτης... εγώ δυο τοστάκια τα χτύπησα πάντως :twis:

ΥΓ.Καλά της έκαναν της Σερένας και αν μπορούν να το ξανακάνουν...
την αχόνευτη... μην αναφέρω για τον πατέρα της και περί μαύρης μαγείας...
Επίσης όπως ανάφερε η γουίλιαμς παρόμιο περιστατικό έγινε λέει και στην αδερφή της στο Γουίμπλεντον όπους είχε ανακοινωθεί λάθος σκόρ στο τάι μπρέικ του δεύτερου σέτ με την Καρολίνα Σπρέμ όπου τελικά έχασε η Γουίλιαμς.
Μάλλον η μαγεία δεν πιάνει τελευταία πρέπει να αυξήσουν την δόση:)
Την κάνω και εγώ φτάνει η ώρα της προπόνησης τώρα που είμαι και ντοπαρισμένος:twis: Πάω να καθαρίσω κανέναν:)
C you:sign:

Προγνωστικά

• 16:00
    ΕΡΤ1
    • Σλοβακία - Ουκρανία
  • 19:00
    ΕΡΤ1
    • Πολωνία - Αυστρία
  • 22:00
    ΕΡΤ1
    • Ολλανδία - Γαλλία
  • 20:00
    ΕΡΤ2
    • Ελλάδα - Πολωνία
  • 20:55
    COSMOTE SPORT 4 HD
    • NBA Action 2023-24 Ε3335
  • Αύριο 22-06-2024
  • 01:00
    COSMOTE SPORT 7 HD
    • NBA TV 2023-24
  • 04:00
    COSMOTE SPORT 7 HD
    • NBA TV 2023-24
  • 13:00
    COSMOTE SPORT 6 HD
    • ATP 500 2024
  • 14:00
    COSMOTE SPORT 8 HD
    • ATP 500 2024
  • 15:00
    COSMOTE SPORT 6 HD
    • ATP 500 2024
  • 16:00
    COSMOTE SPORT 8 HD
    • ATP 500 2024
  • 17:00
    COSMOTE SPORT 6 HD
    • ATP 500 2024
  • 18:00
    COSMOTE SPORT 8 HD
    • ATP 500 2024
  • 19:00
    COSMOTE SPORT 6 HD
    • ATP 500 2024
  • 20:00
    COSMOTE SPORT 8 HD
    • ATP 500 2024
Γενική Κουβεντούλα
Βοήθεια Χρήστες
  • Κανένας δεν κουβεντιάζει αυτή τη στιγμή.
  • Ertzan Ertzan:
    Με λάθη βρεφοκομείου δεν παίρνεις πρωτάθλημα αυτό
  • PANATHA PANATHA:
    Euro Ουγγαρία - Ελβετία 1-2 σρο 75΄....θεωρώ πως θα έχουμε ενα ακόμα γκολ και μια ακόμα κάρτα...από 1.95 το καθένα
  • animusbet animusbet:
    Θα το βάλει ο Κλάινχάισλερ:)
  • PANATHA PANATHA:
    Αθλια Κροατία..ούτε με πέναλτι δεν μπορείς να σκοράρεις
  • PANATHA PANATHA:
    Ιταλία - Αλβανία 2-2 ημίχρονο...θεωρώ πως θα έχει 2 ακόμα γκολ....Over 4,5 @2.00
  • Ertzan Ertzan:
    ποιο 2-2 μάνα μου 2-1 είναι, άλλον αγώνα βλέπεις μου φαίνεται
  • PANATHA PANATHA:
    Ελα ρε....ενα λαθος καναμε
  • PANATHA PANATHA:
    αμεσως εσυ....
  • PANATHA PANATHA:
    Μπορει να ειναι και προφητικο!
  • Ertzan Ertzan:
    πιθανό
  • S Forum Bot:
    Ο χρήστης Sabat...bet365 ξεκίνησε ένα νέο θέμα που ονομάζεται "BETFAIR" στο Στοιχηματικές κουβέντες.
  • betover Forum Bot:
    Ο χρήστης betover ξεκίνησε ένα νέο θέμα που ονομάζεται "Euro 2024" στο Προγνωστικά Ποδοσφαίρου.
  • PANATHA PANATHA:
    Το ψηνουν το γκολ οι Ολλανδοι...
  • PANATHA PANATHA:
    Ενα ματς την Παρασκευη...3 το Σαββατο...1 τωρα...ολα Over 1,5 πρωτο μερος...
    +1
  • PANATHA PANATHA:
    Και αρκετα γκολ με σουτ εξω απο την περιοχη...
  • PANATHA PANATHA:
    Παλι παμε για Over 1,5 πρωτο ημίχρονο
    +1
  • Eric Castel Forum Bot:
    Ο χρήστης Eric Castel ξεκίνησε ένα νέο θέμα που ονομάζεται "It's coming Xome ?" στο Προγνωστικά Ποδοσφαίρου.
  • Ertzan Ertzan:
    Ο Ταβερνιάρης δηλώνει πως αν το ΝΒΑ θέλει έναν Ευρωπαίο προπονητή είναι έτοιμος μιλάμε ΤΟ νούμερο. Νομίζει πως τα καραγκιοζιλίκια που κάνει εδώ θα τα ανεχτούν εκεί :paidi:
  • animusbet animusbet:
    του είπες χρόνια πολλά για χτες? :twis:
  • R Forum Bot:
    Ο χρήστης riri91 ξεκίνησε ένα νέο θέμα που ονομάζεται "Δήλωση σε εφορία" στο Νόμιμες στοιχηματικές ιστοσελίδες.
  • Ertzan Ertzan:
    Arda Guler όνομα και πράμα :smk1:
  • Ertzan Ertzan:
    Ο Γιάννης Γκούμας της Τουρκίας 2ος καλύτερος παίκτης στον αποψινό αγώνα και εσείς τον φάγατε καθίστε τώρα να παίξετε με παιδάκια :smk1:
  • Infobetakias Forum Bot:
  • X X12GURU:
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΝΑ ΛΕΠΤΟ ΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟΔΟΣΕΩΝ, ΤΖΙΡΟΥΣ, ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΤΛ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΘΑ ΤΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
  • cosmicsports Forum Bot:
    cosmicsports Forum Bot: Ο χρήστης cosmicsports ξεκίνησε ένα νέο θέμα που ονομάζεται "Πόσο γρήγορος είναι ο ρυθμός σε ένα...