jazz cai

jazz

New Member
12 IOL 2006
9,669
7,175
0
De asemenea, am spus să fac un efort cu caii.
Am citit mesajele Infobetakis-ului „special” și am început ieri.
Efortul a avut succes.
Continuam astazi cu mici mize
De asemenea, pun un plan de rezervă astăzi. Dar aș prefera să pun pariuri mai mici pe ea.
Permiteți-mi să clarific faptul că sunt absolut irelevant de la cursele de cai și terminologiile mele arată ca chinezii. Pentru mine sunt doar cote.


5x7447.jpg
 
Ieri 07 / 02 / 09.

Avem profitul sau pierderea de fotbal!:ciocan:


j9y5v8.jpg
 
Am spus că fac un excelent pentru a înregistra rezultatele mele.
Jucătorii atât de serioși nu ne spun cum să facem asta.
Deja văd cum performanța mea medie va fi în jurul valorii de 6,42.
Poate un expert să-mi spună cât de mult ar trebui să fie rata de grevă cel puțin să fie o astfel de linie FLAT STAKE, adică stadiul BET?
Aici, cu o mostră foarte mică, vedem că este 92,31%.
Cu toate acestea, vedem că pariul nu este același, dar aplic un plan de recuperare a pariurilor de pariuri (în prezent la căsătoria de karagiozis). Adică, după ce îmi pierd pariurile, ridică pariurile. Când am o probă bună, s-ar putea să vin.
Cu toate acestea, „experții” spun că, dacă sistemul nu este pozitiv în miza fixă, este dificil pentru orice plan de miză să-l transforme în pozitiv.


mtp43o.jpg
 
câteva curse de cai azi. Înfilete, dar profit ... profit

vxnjly.jpg

2igbtdy.jpg
 
Horos ..... : bravo:
Din moment ce am observat sistemul dvs. de pariuri arata ca Lay 88 ??? în mod corespunzător;
 
Horos ..... : bravo:
Din moment ce am observat sistemul dvs. de pariuri arata ca Lay 88 ??? în mod corespunzător;

Sosta !!!
Cu mici variații încerc.
Și alegerile bazate pe acest „sistem” sunt.
Tocmai am pus caii 8 ca un număr minim și, uneori, dacă sunt foarte mulți cai, am un pic de funcționare.
Vorbim despre 3 preferatul întotdeauna.
 
Luni 09 / 02 / 09.
Și astăzi merge bine! Nu-l bateți.


2rfwrvb.jpg
104g9ao.jpg