Ο Τσουκαλάς διαδίδει εδώ και χρόνια ότι στη διάρκεια της κατοχής ο Παναθηναϊκός έπαιξε φιλικό στη λεωφόρο με τα Ες Ες.
Εδώ και δεκαετίες το λέει αυτό, αλλά πιό παλιά δεν είχε ακουστεί.
Εγώ έχω προλάβει την εποχή του Μπέμπη, του Υφαντή και του Λινοξυλάκη και η αντιπαλότητα μεταξύ των δύο αιωνίων τότε ήταν βέβαια μεγάλη, αλλά κάτι τέτοιο δεν είχε ακουστεί.
Πήγα λοιπόν στη βιβλιοθήκη της βουλής και έψαξα το σώμα του κατοχικού Τύπου. Σ' αυτές τις εφημερίδες είχε κάτι ποδοσφαιρικά με Γερμανούς που παίζανε μεταξύ τους αλλά το ... Παναθηναϊκός - Ες Ες δεν υπήρχε (ή έστω Παναθηναϊκός - ... Βέρμαχτ). Έψαξα για περιγραφή ενός τέτοιου αγώνος αλλά και για προαναγγελία - μην τυχόν και έγινε καμία στραβή και χάσανε οι Γερμανοί και μετά έκαναν λογοκρισία. Δεν υπάρχει.
Όποιος θέλει μπορεί να κάνει κι αυτός έρευνα. Η βιβλιοθήκη αυτή ήταν στην παλιά βουλή, είσοδος δίπλα στο κτίριο του ΟΤΕ, τώρα έχει μεταφερθεί στη Λένορμαν στο παλιό καπνεργοστάσιο.
Αφού λοιπόν αυτό που λέει ο Τσουκαλάς είναι λίβελλος γιατί δεν κάνουν οι Παναθηναϊκοί μήνυση ;
Εδώ και δεκαετίες το λέει αυτό, αλλά πιό παλιά δεν είχε ακουστεί.
Εγώ έχω προλάβει την εποχή του Μπέμπη, του Υφαντή και του Λινοξυλάκη και η αντιπαλότητα μεταξύ των δύο αιωνίων τότε ήταν βέβαια μεγάλη, αλλά κάτι τέτοιο δεν είχε ακουστεί.
Πήγα λοιπόν στη βιβλιοθήκη της βουλής και έψαξα το σώμα του κατοχικού Τύπου. Σ' αυτές τις εφημερίδες είχε κάτι ποδοσφαιρικά με Γερμανούς που παίζανε μεταξύ τους αλλά το ... Παναθηναϊκός - Ες Ες δεν υπήρχε (ή έστω Παναθηναϊκός - ... Βέρμαχτ). Έψαξα για περιγραφή ενός τέτοιου αγώνος αλλά και για προαναγγελία - μην τυχόν και έγινε καμία στραβή και χάσανε οι Γερμανοί και μετά έκαναν λογοκρισία. Δεν υπάρχει.
Όποιος θέλει μπορεί να κάνει κι αυτός έρευνα. Η βιβλιοθήκη αυτή ήταν στην παλιά βουλή, είσοδος δίπλα στο κτίριο του ΟΤΕ, τώρα έχει μεταφερθεί στη Λένορμαν στο παλιό καπνεργοστάσιο.
Αφού λοιπόν αυτό που λέει ο Τσουκαλάς είναι λίβελλος γιατί δεν κάνουν οι Παναθηναϊκοί μήνυση ;
Τελευταία επεξεργασία: