Αποφυλακίστηκε ο Γιωτόπουλος, ο οποίος είναι και στα τελευταία του λέει.
Αλλά το μυστήριο της 17 Νοέμβρη παραμένει άλυτο.
Ποια ήταν η αρχική ομάδα της 17 Νοέμβρη το 1976 που ξεκίνησε η δράση της ;
Ποια ήταν η petite grecque ;
Αλλά εκτός από αυτό η σύλληψη της το 2002 είναι κι αυτή άλλο ένα άλυτο μυστήριο.
Θα σας θυμήσω τι γινόταν εκείνες τις μέρες, πριν πιαστεί ο Σάββας Ξηρός.
Έβγαιναν κάθε μέρα στην τηλεόραση ο Καρατζαφέρης και ο Κακαουνάκης οι οποίοι αν και πολιτικοί αντίπαλοι μας έλεγαν και οι δύο ότι "όπου νάναι επίκεινται συλλήψεις" και ότι "το προφίλ του αρχηγού έχει ήδη σκιαγραφηθεί", το δε προφίλ αυτό ταίριαζε απόλυτα με του Γιωτό (ότι η προέλευση του ήταν από τον Γαλλικό κόκκινο Μάη και τα λοιπά).
Μετά ξαφνικά σκάει η βόμβα στα χέρια του Σάββα !
Έτσι ; Τόσο τυχεροί είμαστε και σκάνε οι βόμβες κατά λάθος ;
Πάντως τον τραυματισμένο Σάββα τον πήγανε στο Τζάννειο νοσοκομείο.
Εκεί τα μαρτύρησε όλα.
Πως τα μαρτύρησε ; Προφανώς το άτομο πόναγε και δεν του έδιναν παυσίπονα αν δεν μαρτύραγε. Οι ιστορίες ότι τον υπνώτισαν και του έλεγαν "θα πάμε διακοπές στην Κάρυστο" είναι παραμυθέ ολέ.
Από εκεί κι έπειτα ήταν βέβαια θέμα χρόνου.
Πιάστηκαν ο "Λάμπρος" (Γιωτόπουλος). Χριστόδουλος, Θεσπρωτοί, ταινίας και στο τέλος και ο Κουφοντίνας.
Δεν μαρτύρησε όμως κανένας ποιά ήταν η αρχική ομάδα και οι πιό παλιές δολοφονίες των Γουέλτς-Μάλλιου-Μπάμπαλη-Αθανασιάδη-Τσάντες … παρέμειναν ανεξιχνίαστες.
Πως συνδέει το τηλεοπτικό σώου Καρατζαφέρη - Κακαουνάκη με τη βόμβα ;
Ήταν σχεδόν καθημερινό, δεν είχε ξαναγίνει.
Να πιαστεί ο Γιωτό χωρίς έκρηξη βόμβας θα το καταλάβαινα.
Να οδηγηθούν οι αστυνομικές αρχές στη γιάφκα της οδού Πάτμου μετά από παρακολούθηση του Γιωτό, επίσης.
Να σκάσει η βόμβα στα χέρια του Σάββα χωρίς να έχουν προηγηθεί τα τηλεοπτικά σώου ξανά επίσης.
Να μην πιαστεί κανένας κι αυτό θα ήταν μέσα στη λογική.
Αλλά έτσι όπως έγινε ;
Ένα άλλο άλυτο μυστήριο είναι σε τι αποσκοπούσε η 17Ν ;
Κάνω την υπόθεση ότι πρέπει στην Ελλάδα να αποκτήσουμε ένα σοσιαλιστικό καθεστώς τύπου Κιμ - ερυθρών Χμερ.
Ορθόν και λογικόν.
Αλλά έτσι θα γινόταν ;
Με μία μπαλκονάτη ηγεσία το κίνημα θα είχε ελπίδες να πετύχει ή έστω να πλησιάσει.
Σκοτώνοντας τους Αθανασιάδη - Μπακογιάννη - Περατικό που δεν ήταν βέβαια και οι ότι πιό λαομίσητοι στη χώρα ;
Κάποια περίεργα κρύβονται πίσω από όλα αυτά.
Αλλά το μυστήριο της 17 Νοέμβρη παραμένει άλυτο.
Ποια ήταν η αρχική ομάδα της 17 Νοέμβρη το 1976 που ξεκίνησε η δράση της ;
Ποια ήταν η petite grecque ;
Αλλά εκτός από αυτό η σύλληψη της το 2002 είναι κι αυτή άλλο ένα άλυτο μυστήριο.
Θα σας θυμήσω τι γινόταν εκείνες τις μέρες, πριν πιαστεί ο Σάββας Ξηρός.
Έβγαιναν κάθε μέρα στην τηλεόραση ο Καρατζαφέρης και ο Κακαουνάκης οι οποίοι αν και πολιτικοί αντίπαλοι μας έλεγαν και οι δύο ότι "όπου νάναι επίκεινται συλλήψεις" και ότι "το προφίλ του αρχηγού έχει ήδη σκιαγραφηθεί", το δε προφίλ αυτό ταίριαζε απόλυτα με του Γιωτό (ότι η προέλευση του ήταν από τον Γαλλικό κόκκινο Μάη και τα λοιπά).
Μετά ξαφνικά σκάει η βόμβα στα χέρια του Σάββα !
Έτσι ; Τόσο τυχεροί είμαστε και σκάνε οι βόμβες κατά λάθος ;
Πάντως τον τραυματισμένο Σάββα τον πήγανε στο Τζάννειο νοσοκομείο.
Εκεί τα μαρτύρησε όλα.
Πως τα μαρτύρησε ; Προφανώς το άτομο πόναγε και δεν του έδιναν παυσίπονα αν δεν μαρτύραγε. Οι ιστορίες ότι τον υπνώτισαν και του έλεγαν "θα πάμε διακοπές στην Κάρυστο" είναι παραμυθέ ολέ.
Από εκεί κι έπειτα ήταν βέβαια θέμα χρόνου.
Πιάστηκαν ο "Λάμπρος" (Γιωτόπουλος). Χριστόδουλος, Θεσπρωτοί, ταινίας και στο τέλος και ο Κουφοντίνας.
Δεν μαρτύρησε όμως κανένας ποιά ήταν η αρχική ομάδα και οι πιό παλιές δολοφονίες των Γουέλτς-Μάλλιου-Μπάμπαλη-Αθανασιάδη-Τσάντες … παρέμειναν ανεξιχνίαστες.
Πως συνδέει το τηλεοπτικό σώου Καρατζαφέρη - Κακαουνάκη με τη βόμβα ;
Ήταν σχεδόν καθημερινό, δεν είχε ξαναγίνει.
Να πιαστεί ο Γιωτό χωρίς έκρηξη βόμβας θα το καταλάβαινα.
Να οδηγηθούν οι αστυνομικές αρχές στη γιάφκα της οδού Πάτμου μετά από παρακολούθηση του Γιωτό, επίσης.
Να σκάσει η βόμβα στα χέρια του Σάββα χωρίς να έχουν προηγηθεί τα τηλεοπτικά σώου ξανά επίσης.
Να μην πιαστεί κανένας κι αυτό θα ήταν μέσα στη λογική.
Αλλά έτσι όπως έγινε ;
Ένα άλλο άλυτο μυστήριο είναι σε τι αποσκοπούσε η 17Ν ;
Κάνω την υπόθεση ότι πρέπει στην Ελλάδα να αποκτήσουμε ένα σοσιαλιστικό καθεστώς τύπου Κιμ - ερυθρών Χμερ.
Ορθόν και λογικόν.
Αλλά έτσι θα γινόταν ;
Με μία μπαλκονάτη ηγεσία το κίνημα θα είχε ελπίδες να πετύχει ή έστω να πλησιάσει.
Σκοτώνοντας τους Αθανασιάδη - Μπακογιάννη - Περατικό που δεν ήταν βέβαια και οι ότι πιό λαομίσητοι στη χώρα ;
Κάποια περίεργα κρύβονται πίσω από όλα αυτά.
Τελευταία επεξεργασία: