Διαγραμματικοι σχηματισμοι - Σχηματισμοι κηροπηγιων.

  • Εκκινητής θέματος Εκκινητής θέματος BINOTRADER
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

BINOTRADER

New Member
21 Φεβ 2021
501
82
28
ΤΗΕΟ-007
%CF%83%CF%86%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82.jpg

%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BF+%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%B9.jpg


kefalia+omoi.jpg


%CE%B4%CE%B9%CF%80%CE%BB%CE%B7+%CE%BA%CE%BF%CF%81%CF%85%CF%86%CE%B7-%CF%80%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CF%82.jpg


%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B1.jpg


diagramma-ptotikisfina.jpg


diagramma-anodikisfina1.jpg


diagramma-koupaxerouli.gif



CLASSIC+PATTERNS+2.png


CLASSIC+PATTERNS+4.png


JPG.jpg






JPG.jpg
 

Συνημμένα

  • JPG.jpg
    JPG.jpg
    147.5 KB · Προβολές : 325
Τελευταία επεξεργασία:
στο σημείο που κύκλωσα βλέπουμε τους πωλητές να μην μπορούν να κρατήσουν την θέση τους στο αμέσως επόμενο βλέπουμε ένα καθαρό μαριμπόζου με μικρή άνοδο απο την αρχική τιμή εδώ λοιπόν θεωρώ ότι είναι καλό να μπούμε με call και όπως βλέπουμε μετά ότνος η τιμή είναι πιο πάνω οπότε κερδίζουμε.για πες σωστά το ανάλυσα ?
grafimadeh.jpg
 
Ολη την δουλεια την εκανε το κοκκινο κερι με το τεραστιο φιτυλι.
Οταν το φιτυλι ειναι αρκετα μεγαλυτερο απο το σωμα τοτε ναι ισχυει.
Το φιτυλι απο κατω εχουμε ανοδο το φιτυλι απο πανω εχουμε πτωση.
Ειναι ενδειξη αντιστροφης τασης το τεραστιο φιτυλι σε σχεση με το σωμα.
Το πρασινο ειναι απλα επιβεβαιωση.
Στο binary option αν ειχες μπει εκει με εντολη μισαωρη τους ειχες παρει τα βρακια.
Και στο φορεξ καθαρη νικη.
Το μυστικο ειναι να ψαχνεις συγκεκριμενες ακολουθιες κεριων ή συγκεκριμενα κερια σε συνδυασμο με την ταση.​
 
  • Like
Αντιδράσεις: magon
η ερώτηση λοιπόν που σου έλεγα είναι η εξής όσο αναφορά τα κεριά το άνοιγμα και το κλείσιμο.Εδώ λοιπόν βλέπουμε η τιμή να έχει καθοδική πορεία και κλείσιμο. ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΛΛΟ το κερί το πράσινο πως γίνεται να έχει άνοιγμα κατω απο το κλείσιμο του κόκκινου κεριού αφού έκλεισε πιο πάνω η τιμή,τα κεριά δεν δηλώνουν την συνέχεια της τιμής ?.ίσως να την βρίσκεις χαζή την ερώτηση άλλα για εμένα δεν είναι καθόλου
ΑΠΟΡΙΑ.jpg
 
Καταρχήν εδώ δεν έχουμε ανοδική πορεία. Έχουμε πλευρική κινηση.
Τα κεριά πάνε το ενα δίπλα στο άλλο.
Ας είναι το ενα λίγο πιο πανω απο το άλλο η αν αλλάζουν χρωμα.
Δεύτερον όταν τα κηροπήγια έχουν φιτυλια και στις δυο πλευρες σημαίνει οτι δεν υπάρχει νικητής στην μάχη του κεριού.
Σε τέτοιου ειδους κινηση αλλά και λίγο πιο κυματοειδής δεν ασχολεισε καθόλου. Ακόμη και αν βγει μαριμποζου πρασινο μεσαίου μεγέθους μπορεί να ακολούθησε μαριμποζου κοκκινο ιδιου μεγέθους.
Για να το καταλάβεις καλυτερα θα επιλέξεις διάγραμμα 2λεπτο και θα παρατήρησης τα κεριά πως κινουνται ζωντανά.
Θα καταλάβεις την απάντηση στην ερώτηση σου.
Δες τα να κινουνται ζωντανά.
 
Τελευταία επεξεργασία:
δεν με ενδιαφέρει η κίνηση ούτε τα φιτίλια άλλο δεν καταλαβαίνω αφορά το άνοιγμα και το κλείσιμο αφού έκλεισε η τιμή στο κόκκινο κερί σε ένα χ ποσό μετά πως γίνεται και ανοίγει στο άλλο κερί πιο χαμηλά ? δεν έπρεπε να ανοίξει απο εκεί που έκλεισε οτ προηγούμενο? αφού τα κεριά δείχνουν την συνέχεια της τιμής
 
Τα κεριά δείχνουν την μάχη στον όγκο συναλλαγών. Δηλαδή ποσο χρήμα πεφτει. Ανάλογα τον όγκο κινείται η τιμή. Μην μπαίνει σε τέτοια φιλολογία. Εσένα σε ενδιαφέρει να βλέπεις ποτε ο όγκος ενισχύεται ή αποδυναμώνεται. Η τιμή δεν ανοίγει πιο χαμηλά η κινηση το φέρνει πιο χαμηλά.
Δες την κινηση ζωντανά και θα καταλαβεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τα βασικα στοιχεια του trader ολα αυτα τα χρονια που ασχολουμαι ειναι δυο.
Εκμαθηση κηροπηγιων - σχηματισμων και υπομονη.
Τιποτα αλλο για μενα.
Τα πραγματα ειναι απλα αλλα καποιοι τα κανουν δυσκολα.
Ψαξου μονο σε 2-3 απο τα 200 πραγματακια που υπαρχουν και εκπαιδευσου πανω σε αυτα.
Ολα τα υπολοιπα που λενε ειναι παχια λογια για να πουλανε σηματα με αντιτιμο.
Απο την μια εξιταρουν τον κοσμο οτι εχει πολυ χρημα αλλα τους εκπαιδευουν ασχημα.
Και οταν ο κοσμακης χανει ερχονται σαν φωστηρες και διασωστες να τους πουλησουν σηματα για να βγαλουν χρηματα.
Οποιος ασχοληθει μονος του μονο κερδισμενος μπορει να βγει.​
 
  • Like
Αντιδράσεις: vaggosalonika
|||το πάνω αριστερά||| βλέπουμε μια πλευρική κίνηση μετά υπάρχει μια άνοδος στην συνέχεια πλευρική κίνηση βλέπουμε μετά να γίνεται ένα λάμδα (υπάρχει υποστήριξη )στην συνέχεια η τιμή πέφτει κάτω απο την υποστήριξη οπότε περιμένουμε άνοδο.
||||το κάτω αριστερά|||| εδώ είναι ξεκάθαρο ότι μιλάμε για μια ανοδική τάση οπότε καλό είναι να βρούμε μια δευτερεύουσα τάση και να μπούμε
|||πάνω δεξιά||| υπάρχει πλευρική κίνηση μετά ξεκινάει μια πτώση και σχεδόν τέρμα δεξιά έχει πέσει η τιμή πολύ,οπότε βλέποντας και τα κεφάλια της αντίστασης καλό θα ήταν να μπούμε στην κορυφή του κεφαλιού γιατί μετά έρχεται πτώση
|||κάτω δεξιά||| αυτό το αφήνω σε εσένα να το εξηγήσεις
τώρα μπορεί να έγραψα χαζομάρες σε όλα δεν ξέρω περιμένω να μου πεις
Εχθές στο demo έβγαλα κέρδος 7% βρήκα ένα συνάλλαγμα συγκεκριμένα το USD /JPY και το διάγραμμα που έβαλες πιο πάνω το αριστερά κάτω αυτό μου θύμισε υπήρχε μια ξεκάθαρη τάση ανοδική μπήκα στην δευτερεύουσα τάση και μετά απλά περίμενα να ανέβει και έκλεισα το κέρδος στα 7% θα πήγαινε και παραπάνω αλλά οκ
 
Mε τα λογια δεν μπορεις να δεις τιποτα αν δεν ζωγραφισης πανω στα διαγραμματα.
Αν δεν σχεδιασεις ολη η εντολη ειναι στον αερα.
Δεν υπαρχει δευτερευουσα ταση. Η ταση ειναι μια και μοναδικη και αλλαζει συνεχεια πορειες,
Η γραμμη που υπαρχει ειναι η γραμμη της τρεχουσας τιμης. Δεν εχει καμια σχεση με στηριξεις και αντιστασεις.
Το φορεξ θελει υπομονη να μαθεις και απο κει και περα θα βγαζεις χρηματα.​
 
αν γίνεται για να μην μείνει αναπάντητο μπορείς να δώσεις κάποιες οδηγίες για το τι βλέπουμε στο διάγραμμα που ανέβασες?
 
εάν πας στο 33 θα δεις γιατί είπα κύρια τάση και δευτερεύουσα απλά εσύ απο ότι κατάλαβα την ονομάζεις αλλιώς
 
κάποιες ερωτήσεις που προέκυψαν είναι οι εξής
1) γιατί να μπούμε στην διαδικασία του χειρουργείου για παράδειγμα αν υπάρχει ένα κόκκινο μαριμπόζου μεγάλο ξέρω ότι αμα το χειρουργήσω θα δω μέσα ότι οι πωλητές έχουν κερδίσει πιο είναι το νόημα? αν είναι ένα μικρό κερί με κόκκινο σώμα εκεί ξέρω ότι υπάρχει μια ουδέτερη κατάσταση.οπότε τι κερδίζω απο το χειρουργείο αφού το σώμα του μαριμπόζου είτε πράσινο είτε κόκκινο αν είναι μεγάλο ξέρω ποιοι έχουν επικρατήσει μέσα


2) προχθές κοιτούσα τα διαγράμματα στο USD/JPY κοιτούσα 4ωρο χρονοδιάγραμμα είδα ότι υπήρχε μια ανοδική τάση μετά πάω πιο πίσω στην 1 μέρα χρονοδιάγραμμα και εκεί έβλεπα υπήρχε μια ανοδική τάση μετά πάω στο εβδομαδιαίο εκεί διαπίστωσα ότι είχε ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΔΟ κατακόρυφη πράσινη και μάλιστα έβγαινε πάνω απο την ανώτερη ζώνη μπόλινγκερ και η ερώτηση είναι η εξής αν κοιτούσα το 4ωρο και το 1 ημέρας θα μπορούσα να μπω μια χαρά με εντολή αν κοιτούσα όμως το εβδομαδιαίο που ήταν αρκετά πάνω απο την ανώτερη ζώνη μπόλινγκερ εκεί θα έλεγα μήπως τώρα ξεκινάει μια πτώση? ή αυτό θα με ενδιέφερε μόνο αν άνοιγα εντολή εβδομαδιαία ?
 
Αυτές τις μαλακιες βλέπω και παλαβωνω. Δευτερεύουσα τάση και μαλακιές. Έβγαλε ένας βλάκας εναν ορο και όλοι αναπαραγουν απο πισω. Trading στο ζιγκ ζαγκ. Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Γιατί αν χειρουργησεις ένας κοκκινο μαριμποζου μπορεί στα εντόσθια του νασ δεις οτι ξεκίνησε απο πρασινο μαριμποζου και έγινε κοκκινο. Αυτό σημαίνει οτι οι αγοραστες έχασαν το κερί αλλα στην αρχη ξεκιησαν πολύ δυνατά. Εσύ λοιπον θα δεις κοκκινο μαριμποζου θα μπεις με εντολή πτώσης και ξαφνικα θα δεις ενα πρασινο μαριμποζου να βγαίνει δίπλα και να την τρως απο κει που δεν περιμένεις. Πρεπει να ξέρεις πως αρχιζει, η μάχη, πως τελειωνει και τι να περιμένεις στο επόμενο κερί.
 

Νόμιμες Στοιχηματικές

*21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΕΟΠΑΕ ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: 1114 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
*21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΕΟΠΑΕ ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: 1114 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
*21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΕΟΠΑΕ ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: 1114 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
*21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΕΟΠΑΕ ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: 1114 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
*21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΕΟΠΑΕ ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: 1114 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
*21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΕΟΠΑΕ ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: 1114 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
*21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΕΟΠΑΕ ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: 1114 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
  • 15:00
    • Ώρα Μουντιάλ

    ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ
  • 21:00
    • Ώρα Μουντιάλ

    ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ
  • 22:00
    • Κατάρ - Ελβετία

    ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ
  • Αύριο 14-06-2026
  • 00:00
    • Ώρα Μουντιάλ

    ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ
  • 01:00
    • Βραζιλία - Μαρόκο

    ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ
  • 04:00
    • Αϊτή - Σκωτία

    ΕΡΤ1
  • 18:00:00
    • Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός AKTOR

    ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ
  • 18:30:00
    • NBA On Fire 2025-26 Ε33

    COSMOTE SPORT 4 HD
  • 20:00:00
    • Φενέρμπαχτσε - Μπεσίκτας

    COSMOTE SPORT 5 HD
  • 21:00:00
    • Τενερίφη - Μπαρτσελόνα

    COSMOTE SPORT 4 HD
  • 21:00:00
    • Αρμάνι Μιλάνο - Βενέτσια

    COSMOTE SPORT 8 HD
  • 12:00
    • WTA 250 2026

    Novasports Start
  • 13:00
    • ATP 250 2026

    COSMOTE SPORT 6 HD
  • 13:30
    • Formula 1 MSC CRUISES Grand Prix de Barcelona - Catalunya Practice 3

    ΑΝΤ1+
  • 14:00
    • WTA 250 2026

    Novasports Start
  • 14:30
    • Αλεξάντερ Μπουμπλίκ - Τέιλορ Φριτζ

    COSMOTE SPORT 6 HD
  • 15:00
    • ATP 250 2026

    COSMOTE SPORT 6 HD
  • 15:30
    • WTA 500 2026

    Novasports 6HD
  • 16:30
    • ATP 250 2026

    COSMOTE SPORT 6 HD
  • 17:00
    • Formula 1 MSC CRUISES Grand Prix de Barcelona - Catalunya Qualifying

    ΑΝΤ1+
  • 17:30
    • WTA 500 2026

    Novasports 6HD