Καλησπεριζω άπαντες. Επιστροφή μετά από κάποια χρόνια ελπίζω πολύ πιο επικοδομητικη από πριν. Θα ανοίξω ένα άρθρο και θα σας τοποθετήσω κάποια συστήματα με όρους και μεταβλητά τα οποία δοκίμασα κατά κόρον όλον αυτόν τον καιρό. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε μέσα στο άρθρο που θα ανοίξει μάγκες για όσους ενδιαφέρεστε.
Καλημέρα.
Θα μπορούσατε να μου φτιάξετε το όνομα μου από THEO--007 σε THEO-007.
Να βγει η μία παύλα δηλαδή. Άλλωστε αυτό είχα από ιδρύσεως του infobeto.