Καλά, αν ισχύει αυτό, ο Έλληνας είναι δαιμόνιος!!!! Πάντα βρίσκει λύση για όλα!
Πήγαν στο καζίνο της Πάρνηθας, λέει, έκαναν κατάθεση στο καζίνο τα λεφτά τους, τα πήραν σε επιταγή και τα εξαργύρωσαν σε μετρητά.
Και τους κατάλαβαν μόλις πήγαν πάνω από 1.000! Τζιμάνια εκεί στο καζίνο. Και αυτοί και οι του τμήματος marketing της Πάρνηθας! Χαχαχα!
http://goo.gl/18DHOU
Πήγαν στο καζίνο της Πάρνηθας, λέει, έκαναν κατάθεση στο καζίνο τα λεφτά τους, τα πήραν σε επιταγή και τα εξαργύρωσαν σε μετρητά.
Και τους κατάλαβαν μόλις πήγαν πάνω από 1.000! Τζιμάνια εκεί στο καζίνο. Και αυτοί και οι του τμήματος marketing της Πάρνηθας! Χαχαχα!
http://goo.gl/18DHOU
