Οσα παιδιά ενδιαφέροντε να συζητάμε σοβαρα πανω στην βαση του φορεξ και όχι επιφασνειακα τοτε μπορούμε να το κάνουμε εδώ μέσα.
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ FOREX
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ FOREX
isotimia.info στην ΣΤ δημοτικού αλλά ξαναδιαβάζω τα προηγούμενα πάλι για καλύτερη κατανόηση.Το θέμα είναι ότι υπάρχουν χίλιες 2 τεχνικές συγκεκριμένα για binary options τι εφαρμόζουμε EMA και κεριά μόνο ?Βημα βημα αλλα οπου βλεπεις οτι παιρνει και πραξη να το κανεις. Που βρίσκεσαι στην θεωρια.......??????