Τα κεριά τα βάζεις εσύ. Εσύ αποφασίζεις τον χρονο. Μπορείς να βρεις κεριά 3λεπτα πολύ μικρά αλλά και 3λεπτα τεράστια.
εγω αποφασίζω τον χρόνο αλλά με τι κριτήρια πρέπει να το αποφασίσω αυτό? πιο είναι το ιδανικό για μία περίπτωση να βάλω 2 κεριά και για μια άλλη 15 τι πρέπει να προσέχω για να κάνω αυτές της κινήσεις?Τα κεριά τα βάζεις εσύ. Εσύ αποφασίζεις τον χρονο. Μπορείς να βρεις κεριά 3λεπτα πολύ μικρά αλλά και 3λεπτα τεράστια.