για πιο κεφάλι μιλάς τώρα? για το κεφάλι που έβαλα εγώ σε κύκλο ή για το κεφάλι το δικό σου που λες?Τράβηξε την γραμμή τασης που ενώνει το κεφάλι με τους ώμους.
Όχι δεν υπαρχουν συγχωνεύσεις.
έκανα λάθος η γραμμή καθοδικής τάσης μπαίνει απο επάνωΤι είναι αυτά. Γραμμες τασης....????? Φιλαράκι σε πιάνω εντελώς αδιαβαστο. Πως φτιάχνει γραμμές τάσης ξέρεις....?????
έγινε καλό βράδυ δάσκαλεΑύριο παλι. Παει 1.00 η ωρα.
ναι αλλά γιατί στο ένα λες 12 λεπτά στο άλλο μισή ώρα στο άλλο 6-9 λεπτά ποιοι είναι οι παράγοντες που το καθορίζουν αυτό?.τώρα θα ανεβάσω φωτογραφίες για φόρεξΤα χρονικά όρια μπήκαν για ασφάλεια. Το θέμα είναι το εαν χρησιμοποιείς demo. Αν όχι δεν θα κανεις κάτι θεωρητικά.