Χαιρετώ όλη την παρέα.
Κάτι λίγο περισσότερο από 48 ώρες έμειναν για την σέντρα του μεγάλου τελικού.
Ανοίγω αυτό το θέμα με σκοπό να μαζευτούν όσο το δυνατόν περισσότερες απόψεις γύρω από την κατάκτηση του τροπαίου και όχι το σημείο του αγώνα.
Παρί-Άρσεναλ λοιπόν. Η Παρί για το back to back και η Άρσεναλ για να κάνει την σεζόν 2025-2026 ακόμα πιο ονειρική αφού μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος έχει την ευκαιρία να σηκώσει και την κούπα του champions league για πρώτη φορά στην ιστορία της(επιτέλους το project αποδίδει καρπούς ήμουν νιος και γέρασα)
Αφήνω εκτός κουβέντας τον παράγοντα τύχη, κάτι το οποίο δεν μπορεί να ελέγξει κανένας προφανώς. Μπορεί μία ομάδα να σταθεί τυχερή, η άλλη άτυχη ή ένας σπάνιος συνδυασμός και των δύο, υπέρ μίας ομάδας. Λοιπόν αυτό δεν μπορούμε να το ελέγξουμε οπότε αφήνουμε την τύχη στην...τύχη.
Πάμε λίγο τώρα αγωνιστικά να δούμε τις δύο ομάδες. Τις βλέπω. Και να η άποψή μου:
Δεν βλέπω πως δεν θα το πάρει εύκολα ή δύσκολα η Παρί σεν ζερμέν. Η γαλλική ομάδα υπερτερεί σε όοοοοοοολους τους τομείς. Σε όλους όμως.
Μπορεί να πει κάποιος, η Άρσεναλ δεν δέχεται γκολ ούτε με αίτηση. Ναι αλλά με ποιές ομάδες έπαιξε μέχρι τώρα? Στο πρώτο μεγάλο εμπόδιο με την Ατλέτικο έφαγε γκολ και μάλιστα μπορούσε να φάει και ακόμα ένα στο πρώτο παιχνίδι.
Δεν βλέπω πως θα κρατήσει η Άρσεναλ την Παρί πραγματικά. Αυτήν την στιγμή η κατάκτηση για Παρί παίζει κοντά στο 1.65, ε δεν θα μπορούσε να δίνει παραπάνω κατά την γνώμη μου. Τώρα στην περίπτωση τύχης/ατυχίας...ε αυτήν είναι η μπάλα.
Εσείς τι βλέπετε?
Πείτε απόψεις μην ντρέπεστε, είτε με ανάλυση είτε χωρίς.
Για πάμε:
Κάτι λίγο περισσότερο από 48 ώρες έμειναν για την σέντρα του μεγάλου τελικού.
Ανοίγω αυτό το θέμα με σκοπό να μαζευτούν όσο το δυνατόν περισσότερες απόψεις γύρω από την κατάκτηση του τροπαίου και όχι το σημείο του αγώνα.
Παρί-Άρσεναλ λοιπόν. Η Παρί για το back to back και η Άρσεναλ για να κάνει την σεζόν 2025-2026 ακόμα πιο ονειρική αφού μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος έχει την ευκαιρία να σηκώσει και την κούπα του champions league για πρώτη φορά στην ιστορία της(επιτέλους το project αποδίδει καρπούς ήμουν νιος και γέρασα)
Αφήνω εκτός κουβέντας τον παράγοντα τύχη, κάτι το οποίο δεν μπορεί να ελέγξει κανένας προφανώς. Μπορεί μία ομάδα να σταθεί τυχερή, η άλλη άτυχη ή ένας σπάνιος συνδυασμός και των δύο, υπέρ μίας ομάδας. Λοιπόν αυτό δεν μπορούμε να το ελέγξουμε οπότε αφήνουμε την τύχη στην...τύχη.
Πάμε λίγο τώρα αγωνιστικά να δούμε τις δύο ομάδες. Τις βλέπω. Και να η άποψή μου:
Δεν βλέπω πως δεν θα το πάρει εύκολα ή δύσκολα η Παρί σεν ζερμέν. Η γαλλική ομάδα υπερτερεί σε όοοοοοοολους τους τομείς. Σε όλους όμως.
Μπορεί να πει κάποιος, η Άρσεναλ δεν δέχεται γκολ ούτε με αίτηση. Ναι αλλά με ποιές ομάδες έπαιξε μέχρι τώρα? Στο πρώτο μεγάλο εμπόδιο με την Ατλέτικο έφαγε γκολ και μάλιστα μπορούσε να φάει και ακόμα ένα στο πρώτο παιχνίδι.
Δεν βλέπω πως θα κρατήσει η Άρσεναλ την Παρί πραγματικά. Αυτήν την στιγμή η κατάκτηση για Παρί παίζει κοντά στο 1.65, ε δεν θα μπορούσε να δίνει παραπάνω κατά την γνώμη μου. Τώρα στην περίπτωση τύχης/ατυχίας...ε αυτήν είναι η μπάλα.
Εσείς τι βλέπετε?
Πείτε απόψεις μην ντρέπεστε, είτε με ανάλυση είτε χωρίς.
Για πάμε:
