Brokers & Φορολογία

• Εκκινητής θέματος Εκκινητής θέματος greekguy2020
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

greekguy2020

New Member
15 Μαρ 2025
1
1
3
Καλησπέρα σας

Είμαι 22 χρόνων,είμαι φοιτητής στην Αθήνα (Πληροφορική) και εδώ και 1 χρόνο ασχολούμαι με το στοίχημα

Το πρόβλημα μου είναι ότι όλες οι Ελληνικές στοιχηματικες διώχνουν τους παίκτες όταν κερδίζουν επανειλημμένα, ειδικά σε χαμηλές κατηγορίες που παίζω εγώ

Σημείωση:ο ΟΠΑΠ ναι μεν δεν μπορεί να σε διώξει αλλά έχει ελάχιστες επιλογές στο pregame σε χαμηλές κατηγορίες που ασχολούμαι εγώ

Η λύση θα ήταν η πρόσβαση σε μεγάλα διεθνή brands,αυτό ναι μεν στην Ελλάδα είναι αδύνατο,όμως στοιχηματικοι μεσίτες (brokers) δίνουν την δυνατότητα στους Έλληνες παίκτες να στοιχηματίσουν σε αυτές τις εταιρείες.

Ναι μεν έχουν άδεια λειτουργίας σε κάποια χώρα (Μάλτα,Κουρασάο κλπ κλασσικές επιλογές των εταιρειών) και χρησιμοποιείται από χιλιάδες χρήστες στο κόσμο όμως δεν έχει άδεια λειτουργίας στην Ελλάδα.

Παρόλα αυτά δέχονται Έλληνες παίκτες κανονικά και πραγματοποιεί KYC

Στην αρχή έκανα εγγραφή και έπαιξα ,όμως βγάζοντας τα πρώτα μου χρήματα μπήκα σε δεύτερες σκέψεις κατά πόσο όλο αυτό μπορώ να το διαχειρίζομαι νόμιμα

Μπορώ κάπως να είμαι νόμιμος στις ελληνικές αρχές;
Αυτά τα κέρδη μπορούν να δηλωθούν στην εφορία; έστω δυστυχώς με πλάγιο τρόπο

Πχ μια σκέψη μου ήταν να κάνω ανάληψη με crypto από την εταιρεία σε κάποιο ανταλλακτήριο και να τα δηλώνω ως κέρδη από κρυπτονομισματα στην εφορία,είναι δυνατό να συμβεί κάτι τέτοιο όμως;

Υπάρχει μήπως άλλος τρόπος;είτε έμμεσος είτε άμεσος; Περιμένω προτάσεις και ευχαριστώ

Έχω στα πλάνα μου να μιλήσω σύντομα με λογιστή/ες που να γνωρίζουν κάποια πράγματα.

Θα ήθελα την άποψη σας ευχαριστώ πολύ.

• Like
Αντιδράσεις: theo_kromm_pro
Ναι ειναι παρανομο και κάποια στιγμή σιγουρα θα σου ζητηθει να αιτιολογησεις τις συναλλαγες σου. Δεν θα μπορεις και θα μπλεξεις

• Like
Αντιδράσεις: greekguy2020