Είχα πολύ καιρό να μπω σε αυτές τις εταιρείες. Χρόνια ολόκληρα.
Πάω να μπω και μου λέει ότι ο λογαριασμός μου δεν υπάρχει.
Απάντηση στο μεηλ μου ήταν ότι έκλεισε λόγω αδράνειας και αν θέλω να ανοιξω νέο λογαριασμό με τα ίδια στοιχεία. Και ή bwin+ vistabet ίδια απάντηση.
Ωραία ως εδώ. Κάνω εκ νέου εγγραφή από την ίδια συσκευή που είχα και τότε (δε την έχω αλλάξει),από το ίδιο email ,με την ταυτότητα και το μόνο που άλλαξε από τότε είναι ή διεύθυνση κατοικίας επειδή έχω μετακομίσει.
Στέλνω ταυτότητα και ένα καινούργιο λογαριασμό τηλ με τη νέα διεύθυνση κατοικίας. Μάλιστα έστειλα διαφορετικές φωτογραφίες ταυτότητας κάθε φορά(εχω βγάλει την ταυτότητα μου φωτογραφία δυο διαφορετικές φορές δηλαδή). Αρχικά τα δέχονται . Καταθετω 60€ με paypal (προφανώς δική μου με ίδιο email) και παίζω δυο στοιχήματα champions league αθροιστικά περίπου 25€.
Τρώνε μία φρίκη και κλειδωνουν το λογαριασμό και οι δύο και ζητάνε σελφι με ταυτότητα. Τα στέλνω. Αρχικά τα δέχονται κάθετα από 3(!!) Λεπτά στέλνουν κι άλλο μεηλ και ξανά κλειδωνουν το λογαριασμό (χωρίς να έχω κάνει κατι ενδιάμεσα) και ζητάνε σελφι με ταυτότητα και χαρτί με ημερομηνία και ξανά ζητάνε λογαριασμό δεκο σε φυσική μορφή αν κατάλαβα καλά(εγώ όμως τα έχω μόνο σε ηλεκτρονική μορφή(pdf έστειλα εξαρχής).
Ξανά στελνω σήμερα το pdf και στέλνω και 3 φωτογραφίες με ημερομηνία σε χαρτί και ταυτότητα ανά χείρας. Κάθε τρεις και λίγο έρχονται copy paste email που τα μισά ζητάνε σκέτη σελφι με ταυτότητα και τα άλλα μισά ζητάνε σελφι με ταυτότητα και χαρτί με ημερομηνία. Τα οποία φυσικά έχω ήδη στείλει. Απαντώ σε όλα αυτά τα μεηλ είτε ξαναστελνοντας τις φωτογραφίες που ζήτησαν είτε απλά λέγοντας ότι τα έχω ήδη στείλει. Και ξανά παίρνω τις ίδιες ρομποτικές απαντήσεις.
Στο μεταξύ το ένα στοίχημα κέρδισε αν δεν κανω λάθος οπότε έχω κάτι λιγότερο απο 60€ μέσα στη bwin αυτή τη στιγμή. Στη βίστα ευτυχως δεν είχα προλάβει να καταθεσω.
Δεν είναι μεγάλο το ποσό αλλά δεν ανεχομαι καψωνια και κοροϊδία.
Με ΕΕΕΠ δεν ασχολούμαι. Είναι χάσιμο χρόνου.
Τι να κάνω με αυτους που εμπλεξα;; Δεν αξίζει να βάλω και δικηγόρο για αυτά τα λεφτά
Πάω να μπω και μου λέει ότι ο λογαριασμός μου δεν υπάρχει.
Απάντηση στο μεηλ μου ήταν ότι έκλεισε λόγω αδράνειας και αν θέλω να ανοιξω νέο λογαριασμό με τα ίδια στοιχεία. Και ή bwin+ vistabet ίδια απάντηση.
Ωραία ως εδώ. Κάνω εκ νέου εγγραφή από την ίδια συσκευή που είχα και τότε (δε την έχω αλλάξει),από το ίδιο email ,με την ταυτότητα και το μόνο που άλλαξε από τότε είναι ή διεύθυνση κατοικίας επειδή έχω μετακομίσει.
Στέλνω ταυτότητα και ένα καινούργιο λογαριασμό τηλ με τη νέα διεύθυνση κατοικίας. Μάλιστα έστειλα διαφορετικές φωτογραφίες ταυτότητας κάθε φορά(εχω βγάλει την ταυτότητα μου φωτογραφία δυο διαφορετικές φορές δηλαδή). Αρχικά τα δέχονται . Καταθετω 60€ με paypal (προφανώς δική μου με ίδιο email) και παίζω δυο στοιχήματα champions league αθροιστικά περίπου 25€.
Τρώνε μία φρίκη και κλειδωνουν το λογαριασμό και οι δύο και ζητάνε σελφι με ταυτότητα. Τα στέλνω. Αρχικά τα δέχονται κάθετα από 3(!!) Λεπτά στέλνουν κι άλλο μεηλ και ξανά κλειδωνουν το λογαριασμό (χωρίς να έχω κάνει κατι ενδιάμεσα) και ζητάνε σελφι με ταυτότητα και χαρτί με ημερομηνία και ξανά ζητάνε λογαριασμό δεκο σε φυσική μορφή αν κατάλαβα καλά(εγώ όμως τα έχω μόνο σε ηλεκτρονική μορφή(pdf έστειλα εξαρχής).
Ξανά στελνω σήμερα το pdf και στέλνω και 3 φωτογραφίες με ημερομηνία σε χαρτί και ταυτότητα ανά χείρας. Κάθε τρεις και λίγο έρχονται copy paste email που τα μισά ζητάνε σκέτη σελφι με ταυτότητα και τα άλλα μισά ζητάνε σελφι με ταυτότητα και χαρτί με ημερομηνία. Τα οποία φυσικά έχω ήδη στείλει. Απαντώ σε όλα αυτά τα μεηλ είτε ξαναστελνοντας τις φωτογραφίες που ζήτησαν είτε απλά λέγοντας ότι τα έχω ήδη στείλει. Και ξανά παίρνω τις ίδιες ρομποτικές απαντήσεις.
Στο μεταξύ το ένα στοίχημα κέρδισε αν δεν κανω λάθος οπότε έχω κάτι λιγότερο απο 60€ μέσα στη bwin αυτή τη στιγμή. Στη βίστα ευτυχως δεν είχα προλάβει να καταθεσω.
Δεν είναι μεγάλο το ποσό αλλά δεν ανεχομαι καψωνια και κοροϊδία.
Με ΕΕΕΠ δεν ασχολούμαι. Είναι χάσιμο χρόνου.
Τι να κάνω με αυτους που εμπλεξα;; Δεν αξίζει να βάλω και δικηγόρο για αυτά τα λεφτά
Τελευταία επεξεργασία από διαχειριστή: