Εγώ θα σου πω ένα μπράβο. Ωραία πρόκληση ήταν με τάλιρο κιόλας γουστάρω κάτι τέτοια πολλά έχω κάνει στο παρελθόν και έχω φτάσει σε κάποιο σημείο και εγώ αλλά με 10άρικο εγώ. Βέβαια εδώ και χρόνια δεν είναι αυτά για μένα δηλαδή τα όβερ. Έχω αλλεργία στα όβερ εγώ αλλά μου αρέσει γενικά η τοκογλυφία εύχομαι κάποια στιγμή να το ξαναπροσπαθήσεις.