και μας έχεις βάλει 0-0
Συμφωνώ απόλυτα. Εγώ δεν έχω ιδέα. Άλλοι έχουν ενσωματώσου κάτι ΑΙ μάι και δεν συμμαζεύεται νέες τεχνολογίες μαγειρεύουν τα αποτελέσματα όπως θέλουν. Στην δική μου εποχή δεν είχαμε τέτοια όλα ήταν απλά και νοικοκυρεμένα τώρα σήμερα βγαίνεις κερδισμένος αύριο βγαίνεις χαμένος άντε να βρεις άκρηΞένος δάκτυλος μου φαίνεται οτι μπήκε και τα σκάλισε,ονόματα δεν λέμε αλλά καταλαβαίνουμε ποιος![]()


Βλέπεις που με κατάντησαν? Μη σου βγει το όνομα λένε αλλά έτσι είναι το εύκολο θύμα εγώ είμαι. ΑΛΛΟΙ ΤΡΩΝΕ ΚΑΙ ΠΙΝΟΥΝ και εγώ την πληρώνω ο κακόμοιροςΌποια πέτρα και αν σηκώσεις ένας Ερτζάν κρύβεται από κάτω![]()
