Έπεσε ολη η σελίδα της Ν1 ή μόνο σε εμένα.Ενω επαιζα με πέταξε εξω απο το παιχνίδι και τώρα δεν κάνει ούτε σύνδεση.
Τραγικό...γιατί όπως βλέπω το σκηνικό επαναλαμβάνεται.
Οκ επανήλθε αλλά θα πέσουν κατηγορία.....απαράδεκτο.
Είναι απίστευτο 22.54 και δεν τσουλάει τίποτα,παίζουνε με τα λεφτά μας ......ντροπή.
Μέχρι τώρα έκανα αναλήψεις άνω των 100 ευρώ και μου έδινε την επιλογή ανάληψης μέσω της τραπεζικής μου κάρτας (δλδ με τον τρόπο κατάθεσης που χρησιμοποιώ)αλλά σήμερα 24 φλεβαρη όλα πηγαιναν στραβά και αποφάσισα να τραβήξω τα πάντα όλα για να μην μηδενίσω όμως το ποσό ήταν μόλις 60 ευρώ και δεν μου έδινε αυτή την επιλογή αλλά μόνο
σκριλ,βιβα,πεισεηφ...γιατί όμως;
Οι παραφωνίες όμως δεν σταματούν εδώ.Διαφημίζουν τουρνουά αναφέροντας πως τα έπαθλα είναι άμεσα αναλήψιμα και η πραγματικότητα είναι πως υποχρεωτικά πρέπει να τζιραριστούν για να γίνουν αναλήψιμα.
Υπάρχουν νεκροί σύνδεσμοι στην ιστοσελίδα που δεν οδηγούν πουθενά ακόμα και για προσφορές που τρέχουν.
Ενώ το παιχνίδι ως προς τις επιστροφές αγγίζει με ευκολία το40% με 60%,που το κατατάσσει στην κατηγορία της μη διασκέδασης.